La serp s'anava formant mentre les secretaries agafaven d'una bossa un número, que era el que indicava l'ordre alfabètic de cada cada nen a la llista de la classe. En primer lloc va sortir el 8 que era l'Eric, i l'últim va ser el 18 que era la Georgina. Però encara quedava per decidir quin i qui era el cap ni la cua de la serp. Vam preguntar a 5è B el que pensaven sobre quina era la cua i quin era el cap. Tots van dir la part que estava a més alçada i com si la serp es mogués cap a la dreta.
Desprès vam cridar els companys de 6è que ja havien passat per aquesta experiencia i ells no van dir la part de dalt que era el cap com van dir els altres, sino que van dir que tenien un dubte perquè no sabien quin era el cap ni quin era la cua.Tant podia ser un extrem com l'altre.
Lendemà l'Iñaki va ens va proposar una forma de decidir-ho i tots la vam acceptar:
Dos guixos un de color groc i un altre blau acabarien decidint el cap i la cua de la serp.
El groc canviava el sentit de la serp i el blau el seguia mantenint.
Si la sort decidia el guix groc el que fins ara tots pensàvem que era el cap, faria de cua i la cua de cap o sigui que era canvi, i si sortia el guix blau tot es deixava igual, és a dir que el cap era el que estava a més alçada.
Vam aprofitar per convidar a l'Alejandro de 6è per ficar el guix blau i el groc en una bossa.
Ell havia d' agafar un dels dos guixos i posar-lo en una capsa. Així ho va fer i no ens va dir res.
Llavors vam aprofitar que el Toni un professor que abans estava aqui a l'escola i ens havia vingut a visitar per enredar-lo en el joc.
Amb molta cura va mirar el contingut de la capseta i ens va anar donant pistes.
Finalment vam obrir la capsa i dintre hi havia el guix blau. Doncs ...tot quedava igual:
"L'Èric faria de cap i la Georgina de cua".
Ara només calia pocedir a fer el sorteig.
Aquí està la serp. De fet representa l'ordre en el que van anar sortint de la classe per triar el paperet |
Aquí està també el resultat del sorteig. Llàstima que la foto hagi sortit tan desenfocada. |
No hay comentarios:
Publicar un comentario